11-03-01

Godmorgon, ledig från skolan idag vilket passade alldeles utmärkt. Nu hinner jag göra färdigt mitt projekt arbete som ska vara inlämnat imorgon. Har ju hela dagen på mig så har den tid jag behöver. Annars måste jag väl säga att bloggen hamnat lite på hyllan för tillfället, har jätte mycket med jobbet och skolan just nu vilket gör att jag inte hinner sitta vid datorn. Sen har jag ju tappat bort min kamera också vilket gör det ännu mer tråkigt.

Det är ju dom egen tagna bilderna som gör bloggen mer personlig och rolig att läsa. Men förhoppningsvis kommer jag faktiskt köpa mig en ny kamera i veckan och då lovar jag att ta massa bilder och uppdatera lika bra som jag gjort innan. Vi hörs senare men nu måste jag fortsätta plugga innan jobbet ikväll, 17.00-21.00 på life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0