11-03-01



Tillbaka till träningen.
Eftersom jag inte uppdaterat på länge över huvudtaget så har jag inte berättat vidare mycket om träningen. Tråkigt nog så känns det som att jag inte tränar lika mycket längre, eller äter sämre iaf. Pågrund av jobbet på life nu så jobbar jag ju vardagar också från 5-9 vilket gör att jag inte kan vara med på alla pass. Men jag tränar så ofta jag kan vilket oftast blir iaf 3 gånger i veckan. Dock har jag blivit mycket sämre på mat fronten. Det har blivit väldigt lätt igen att äta sånt som jag vet inte är nyttigt.

Läsk, efterätt, chips, godis, donken mat, snabb mat m.m och självklart stannar ju träningen då. Utvecklingen och förändrningen. Visst du kan träna och äta detta samtidigt men då kommer du deffinitivt inte se samma skillnad. Men jag har halkat tillbaka och måste komma på något sätt att komma tillbaka. Att skriva och berätta om det ger mig faktiskt mer motivation att äta bättre och träna mer pågrund av att jag vet att det finns fler än jag som vill bli bättre på detta och ser det som en insperation. Så fort jag fått min kamera ska jag fortsätta berätta om min träning, mat och utvecklingen.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Om du har svårt med sötsuget så kan kromtabletter va ett bra tips om du inte hört det innan?, finns att köpa lite varstans tror jag, man kan ta typ 1 tablett om dagen så försvinner suget, inget farligt eller konstigt, vi blir sugna på något sött när vi har brist på krom i kroppen och då hjälper det att äta kromtabletter, tja de säger ju sig självt. :)

2011-03-01 @ 14:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0