11-01-16

Förresten, jag har ju glömt berätta om mina GI resultat ju. Jag förväntade mig som sagt inte drastiska förändringár, jag vet att det tar mycket längre tid än en vecka innan man ser skillnad men lite hoppas man ju ändå att se eftersom man kämpat för det och det gör jag faktiskt. Jag har gått ner 2 kilo och blivit 3 cm smalare runt midjan. Tidigare var jag 80cm runt och nu är jag 77cm.

Men mest nöjd är jag med att jag kommit ur mitt sötsug och känner att jag kommit in i en mycker mer hälsosam livsstil & vana. Jag kan lätt strunta i pastan och riset då & då och bara äta sallad istället. Jag ska sluta dricka saft flera gånger i veckan och trycka i mig massa chips och godis. Du kan om du vill & jag vill!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hejsan! Jag håller också på och lägger om min kost så den ska bli nyttigare, grejen är att jag känner mig så jädrans hungrig varje kväll. Blev du ordentilgt mätt med GI? Kram!

2011-01-17 @ 12:10:23
Postat av: Angelica Schärlin

Svar till Michaela: Jag var också väldigt hungrig när jag gjorde GI, speciellt på kvällarna. Men du ska som sagt äta var tredje timma mer eller mindre. Käkar du en rejäl frukost så är du antagligen inte hungrig förens lunch, efter lunch ska du ju äta något mellanmål & det behöver inte vara mycket och sen ska du ju äta middag. Håller du dig till ett mat schema men bestämda tider när du ska äta så kommer magen och hungern anpassa sig efter det tillslut :) .

2011-01-17 @ 12:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0