11-01-08

Efter två veckor som bestått av en jäkla massa läsk, chips, godis, chocklad, pizza och andra onyttiga saker så tänker jag köra stenhårt med GI i två veckor nu. Alltså inga snabba kolhydrater eller godis och skit överhuvudtaget. Under lovet har gymmet skitit sig totalt så jag längtar just nu tills skolan börjar då man kommer tillbaka till rutinerna. 

Jag tänkte därför nu dom kommande två veckorna ha lite av en "hälso blogg" alltså skriva och tippsa lite om vad jag äter och vad man kan äta. Kommer ta för och efter bilder så att ni får ta del av resultatet om det nu blir något såklart. Men det ska bli kul att se om det verkligen hjälper.
 
Till mat idag blev det fläskfile med mozarella, åt ingen ost till frukost så lyxade till maten lite. Vanlig grönsallad med egengjord dressing, olivolja & kryddor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0