11-01-01

Nyår, samma visa varje gång.
Det hade kännts väldigt bra om jag slapp erkänna att jag faktiskt bara haft en riktigt bra nyår i mina äldre dagar då jag började fira utan mina föräldrar. Denna nyår blev som en repris från alla andra gånger, kaos från alla håll & kanter. Jag hade hoppats på en nyår utan problem men till och med det verkar vara för mycket begärt.

Trots allt det negativa ovan så fanns det några timmar som min nyår faktiskt var väldigt bra & det är det ni får se på bilderna. Tråkigt att det inte kunde vart så hela kvällen bara. Men vet ni vad? En dag ska inte få påverka alla dessa 365 dagar som nu väntar. Nytt år nya möjligheter.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0