11-02-23



Ge oss underbart solsken imorgon också.
Imorgon är en fullspäckad dag. Ska till skolan som vanligt vid halv nio, tydligen ska vi visa upp vad vi gjort hitills på vårat projekt vilket i mitt fall inte är vidare mycket. Vid halv tolv ska jag till tandläkarn för en ytterligare koll på mina visdomständer, det va därför jag va hemma idag från skolan pågrund av smärta i dom. Vid halv fyra ska jag tillbaka till skolan för att ha engelska och sen ska jag bege mig till life för min första "testa på dag" vilket jag ser fram emot sjukt mycket.

Nu vet ni precis vad jag ska göra imorgon för er som intresseras av det då, haha. Känner att jag börjat skriva om egentligen väldigt ointressanta saker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0