11-02-23



Någon mer än jag som kollar big brother?
När första avsnittet va och man fick se alla deltagare så var det en hel del kommentarer på facebook om vilka tråkiga deltagare det var bla bla bla, bara massa negativa saker. Jag tror att när det är sånna här program så förväntar sig folk villiga tjejer med snygga kroppar och stora bröst, sånna som gör det mesta i tv. Killarna ska vara vältränade och snygga och vara mestadels idioter. Kungarna av tylösand, paradise hotell m.m tror jag har gått folk åt huvudet. Big brother är i grund och botten ett experiment för att se hur olika personligheter och helt olika människor funkar ihop instängda i flera dagar.

Och olika personligheter och människor är det ju DEFFINITIVT och jag ser faktiskt det roliga i det. Men jag tror att många andra ungdomar förväntar sig unga blåsta människor som ska visa sig nakna i tv och gänga för att göra det till bra tv. Är det verkligen bra tv när folk förnedrar sig så sjukt mycket genom att göra sånna saker som är högst privata. Måste man vara snygg och se bra ut för att vara med i tv? När blev allt såhär? Snacka om att allt, absolut allt är så jäkla ytligt.

Kommentarer
Postat av: Lis

Bra skrivet!

2011-02-24 @ 10:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0