11-02-21



Allvarligt, jag har tröttnat på kylan & snön så grovt nu.
När ska den försvinna egentligen? Vi går snart in i Mars månad och vi har fortfarande 9 minus grader. Det ska ju bli sommar snart men först får våren se till att komma. Om man ändå kunde strejka mot vädret eller liknande...

Är iaf hemma från träningen nu och det känns underbart i hela kroppen. Känns som att jag ramlat in på lite dåliga matvanor igen och känner att jag vill göra något drastiskt åt detta då veckorna mot mitt mål börjar bli färre och färre. Att köra GI för att komma tillbaka till bra vanor är alltid en bra alternativ, då uteslutar man inte allt utan bara en del. Kanske ska köra det veckan ut nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0