11-02-18



Nu har jag lagt make och fixat håret.
Frågan är varför jag gör det två timmar innan jag ska åka men är faktiskt redigt uttråkad. Blev väldigt nöjd med sminkningen idag förövrigt. La en benvit ögonskugga under ögonbrynet och en mörkt brun i globlinjen som jag sen skuggade ut. Pressade lite svart ögonskugga i franskanten och målade sen fransarna. Nu ser man ju det inte på så nära håll men blev väldigt snyggt faktiskt. Nu är det bara kläder som gäller, har ingen aning om vad jag ska ha på mig än.

Brorsan lyckades ta den rätt fräcka bilden till höger, va bara ansiktet som hamnade i fokus och resten blev helt skuggig. Han kan han ibland.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nåt märke på skuggor som du kan rekommendera???

2011-02-21 @ 15:12:18
Postat av: Anonym

Glömde fråga hur du får lockarna i håret vilken tång

använder du?

2011-02-21 @ 15:13:55
Postat av: Angelica Schärlin

Svar till anonym : Lockarna gör jag faktiskt med en helt vanlig plattång och det kan du göra med vilken som helst.



Jag är inte jätte duktig på smink utan använder mig av skolans som vi har fått. Det är nouba.

2011-02-21 @ 15:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0