11-02-11



Detta tar emot lite men jag kände att jag ville visa.
Det har blivit väldigt mycket skriverier om min träning vad jag äter m.m men det har blivit en stor del av mitt liv just nu. Jag har bara gett mig fan på rent ut sagt att jag ska klara detta och strävar mot mitt mål till sommarn att bli mer fitt och bli av med godis magen framförallt. Trots att jag kanske får allt att låta så bra så har det faktiskt påverkat mig mindre bra på det psykiska.

Jag känner mig aldrig helt nöjd, jag har nog aldrig spenderat så mycket tid vid spegeln som jag gör nu, måttet är framme varje morgon & kväll, jag har aldrig granskat min kropp så mycket som jag gör nu och det är frustrerande i det stora hela hur mycket tid man måste lägga ner för att se minsta lilla resultat. Trots det så älskar jag känslan efter gymmet, jag älskar när jag ätit färdigt en måltid och känner att jag faktiskt ändrat min matvana och jag älskar att jag har ett mål som jag vet att jag kan klara.

Månaden i december då jag tog den första bilden var ingen bra månad med tanke på att det var jul. Men på två månader har jag faktiskt åstakommit en del. Jag har inte nått mitt mål på långa vägar och jag har hur mycket som helst kvar, men jag ser skillnad på min mage & det gör mig så glad. Att all tid faktiskt ger resultat tillslut, det är endast därför jag orkar fortsätta. Det tog emot lite att lägga upp bilden men nu är det gjort.

Kommentarer
Postat av: josse

Jag tycker att det är jättekul och bra att du skriver om din träning, maten och absolut om förändringen. Det är kul och intressant att läsa och man får bra tips :)

2011-02-11 @ 15:27:20
Postat av: Angelica Schärlin

Svar till Josse :

Jätte kul att höra. Tack så jätte mycket :) .

2011-02-11 @ 16:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0