10-09-28


Till helgen som kommer skulle jag egentligen åkt till Tyskland med 4 andra tjejer ifrån klassen. Vi skulle jobba på stena line färjan, gjort olika behandlingar på fredagen sen skulle vi sovit på båten. På lördagen hade vi haft hela dagen i Tyskland och på söndagen när vi åker hem så skulle vi jobba igen och göra behandlingar.

Hade verkligen vart en upplevelse & sjukt rolig grej men jag kände att jag inte ville denna gången eller att jag hade orken så tyvär hoppade jag av. Men det skulle komma fler tillfällen så får hoppas på att jag får åka med då. Istället har jag en lugn helg framför mig som jag verkligen ser fram emot. Ska äta räkor och kräftor med Robin på fredag & ha en riktig mys helg. Jag tror jag behöver det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0