10-09-08


Jag känner att det är dags för något nytt i min vardag.
Min garderob består nog bara av svarta, vita, gråa & beige kläder. Man kan nog hitta ett eller två klädes plagg som har någon rolig och färgglad färg men det är inte ofta det används. Min mamma klagar, min pojkvän klagar & nu känner jag faktiskt själv att det börjar bli väldigt tråkigt.

Trots att hösten för mig består av dessa tråkiga färger i klädval så känner jag att det är dags för lite färg, det kan väl inte skada? Så det är mitt uppdrag när jag ska köpa höst kläder, tänk färg.

Fick låna detta nagellacket av Milla, otroligt härlig färg. Detta börjar ju bra. Gillar min väldigt trasiga nagel i mitten.

Kommentarer
Postat av: milla

älska mitt fina nagellack!

kolla på hm angieee, dom har as mycket fina färger där.

2010-09-08 @ 18:15:25
URL: http://millasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0