10-10-12

Två lektioner & ett prov senare så var skoldagen över. Nu är jag hemma hos Robin och vi ska fördriva tiden med en powernap innan vi ska in till stan för att gå ut och äta. Vet inte vad det blir för restaurang idag utan jag får berätta det senare. Hade tänkt få med mig kameran idag men så blev det inte för den glömde jag hemma.

Morgondagen ser jag också fram emot för då ska jag fika med Joline & Amelie. Jag vet att vi flesta lever för helgerna, jag är absolut en av dom. Men varför inte uttnytja vardagen till max också? Visst man kanske inte har orken att göra något efter skolan, men det är ju upp till var och en. Vardagen har också mycket att erbjuda, det blir vad man gör det till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0