10-10-07

Egentligen borde jag ha pluggat dom timmarna som jag vart vaken nu men istället beslutade jag mig för att möblera om rummet. Olika roliga projekt kanske är vad jag behöver nu, hålla mig sysselsatt med saker jag tycker om. Låter rätt logiskt i mina öron iaf. Är ännu mer sugen på att göra om rummet nu, hoppas det blir av snart.

Väldigt snart ska jag bli bjuden på god mat iaf & förhoppningsvis bli på bättre humör. Jag tror jag behöver helg, en helg med roliga ting som får mig att skratta och må bra. Vad är bättre än vänner då?


Inte den mest smickrande bilden på mig kanske, men här var jag iaf glad, ren lycka rakt igenom.
Det kommer det kommer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi kommer dit . <3

2010-10-11 @ 17:58:47
URL: http://amelieholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0