10-10-04


Blev ingen mer update igår så det får bli idag istället.

I fredags hade jag klassfoto, efter det åkte jag hem till Robin & senare fram mot kvällen hade vi en mysig middag med räkor och kräftor. Fick också en liten överraskning som visade sig vara en parfym som jag velat ha jätte länge, en underbar pojkvän är vad jag har.

I lördags fortsatte min lugna helg med Emelie och Joline som gjorde mig sällskap i Robins lägenhet, vi kollade på film och tjötade om allt mellan himmel och jord in till natten.

I söndags finns det inget annat än att ta det lugnt och dega, så det är vad jag gjorde med Robin. Trots att min helg inte vart vidare händelserik så har jag haft en riktigt bra helg. Vi alla behöver ta det lite lugnt ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0