10-12-20

Dålig uppdatering som vanligt under helgen. Fredag och lördag framförallt är dagar jag aldrig sitter vid datorn, jag har helt enkelt inte tid och att bara logga in för att skriva ett inlägg finns inte riktigt i min värld. Därför blir det alltid en sammanfattning av helgen antingen söndag eller måndag.

Denna helgen har iaf haft mycket att erbjuda.
I fredags var jag ledig från skolan och tillbringade då dagen på gymmet. På kvällen lyckades vi samla ihop alla älsklings flickor för ett gött krök och senare fick vi sällskap av pojkvänner och fler vänner. En väldigt bra fredag.

I lördags var jag bjuden till min vän Emmas pojkvän som fyllt år. Han bjöd på mat & all dricka vilket för en fruktansvärd bra start på kvällen. Den slutade tyvär mindre bra men jag hade väldigt kul ändå.

Vaknade pigg som en lärka på söndagsmorgonen glad över att vi skulle julbaka, klä granen och allt sånt annat juligt. Så hela familjen och Robin tillbringade hela söndagen åt detta, otroligt mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0