10-12-09

Nytt försök med GI fast med lite fusk. Sås och vitt bröd klarar jag mig inte utan, men potatis, pasta, ris och andra kolhydrater är nog inga problem.  Så nu försöker jag fram till julafton som inte är vidare länge så det borde ju gå galant. Dock ska jag julbaka med tjejerna imorgon och pepparkaksdegen är ju livsfarlig.

Helgen i övrigt ser än så länge ganska lugn ut vilket känns skönt. Imorgon blir det julbak och nyårs planering med tjejerna och lördagen är ännu oplanerad. Sen ska jag jobba lördag och söndag också under dagen vilket känns som en bra tidsfördriv.


Kommentarer
Postat av: Sara stylist

Hej! Du har en fin blogg tycker jag som följt den ett tag nu. Skulle vara roligt om du svarade de som kommenterar dina inlägg, jag tror du får mer läsare och kommentarer om du visar att du bryr dig om vad folk skriver. En annan sak som vore rolig är lite mer "snapshots" dvs snabbt tagna, icke redigerade, bilder från vardagen så att alla bilder inte ser så modellaktiga ut. Du är jättesöt och kan få en riktigt bra läsarkrets om du tar till lite knep :) !

Lycka till med allt!

2010-12-09 @ 16:09:55
Postat av: Angelica Schärlin

Svar till Sara :

Tack för tippsen, men jag är faktiskt inte ute efter att få mer läsare. Självklart kan jag svara för att visa intresse & visa uppskattning för kommentarerna, men jag är nog inte ute efter en större läsar krets.

Och eftersom jag inte är vidare seriös med bloggen egentligen så har jag inte orken att ta massa bilder hela tiden, det kommer upp när jag känner för det helt enkelt. Och när jag får en bättre kamera så kommer jag sluta redigare bilderna, men tills dess så får det blir såhär. :)

2010-12-09 @ 16:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0