10-08-24

Fick en kommentar angående mitt sista sommarlov & "lägenheten" som jag och Joline fixade med. Hade bestämt mig för att inte skriva vidare mycket om det eftersom inlägget kommer bli så enormt långt. Men var och en väljer själv om dom orkar läsa eller inte.

Helt ärligt så är jag en aning besviken på mitt sommarlov, känns som att jag inte utnytjade tiden alls eller tog tag i saker och ting. Alla utflykter jag velat göra och alla städer jag velat besöka blev tyvär aldrig av. Sommarjobbet som jag lyckades få på life tog självklart upp mycket tid och blev ett stort hinder med tanke på att mina arbets dagar var så utspridda. Långa resor gick inte att planera och det var svårt att matcha ihop det med kompisarna som också jobbade.

Lägenheten som skulle vara en av sommarens höjdpunkter hamnade i skuggan då vi alltid hade någonstans att vara. Den blev inte alls lika aktuell & lockande då vi alltid hade möjligheter till annat. Så där har vi faktiskt inte varit alls. Även Gotland som jag såg fram emot något enormt blev tyvär inställt pågrund av privata skäl.

Men min slutsats kring detta sommarlovet är att jag spenderat all min tid till att umgås med mina nära och kära vilket jag inte ångrar ett dugg. Det kan som sagt ha varit vårat sista sommarlov tillsammans beroende på vad alla vill göra efter skolan och därför hade jag inte velat spendera detta lovet med några andra. Vi har haft massvis med mysiga grillkvällar, tjejmiddagar, fester, krök, födelsedags firanden, min första krogrunda som lett till många många fler, sol & bad, kärlek och vänskap, besök från Linköping, småland och alanya. Det är bara några av dom saker jag gjort, självklart hade jag velat göra så mycket mer men det räcker faktiskt för mig.

Sen känner jag också att bara för att lovet är slut så slutar inte äventyren och alla nöjen. Vi har alla helger framöver som jag tänker utnytja till max. Så istället för att lägga ner all tid på ett lov så tänker jag fortsätta lägga ner min tid på det fortsatte året. 

Lite smått och gott från mitt sista sommarlov, har tagit sjukt mycket bilder men detta får räcka. Jag låter bilderna tala för sig självt. Jag älskar er, ni är guld värda.






















Kommentarer
Postat av: Liz

Så roligt att få läsa om din sommar, tack! Vi som kollar in din blogg då&då blev alla glada :) Modetips inför hösten tar vi gärna emot oxå ;) Lycka till i skolan!

2010-08-25 @ 09:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0