11-03-02



Någon som vet om dessa faktiskt funkar, har vart sugna på dessa skor ett bra tag.
Förövrigt så är jag en hårt arbetande kvinna sen mitt nya jobb vilket just nu känns väldigt bra. Och det kommer nog kännas ännu bättre när lönen kommer. Jag jobbade igår, jag ska jobba imorgon, fredag, lördag och söndag. Ni kan ju förstå varför det inte blivit så himla mycket uppdatering på den senaste tiden.

Utöver allt jobb så har jag ju faktiskt skolan också som jag verkligen måste ligga i nu dom tre sista månaderna. Få ordning på allt jag ligger efter med så att jag inte stressar sönder dom sista veckorna. Det tar att vara vuxen, men det är väl bara att välkomna det redan nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom är jätte bra om man ska promenera, man känner verkligen skillnaden! Tyvär så kan man inte springa i dom, det är lätt att stuka foten då, så det är en ganska stor nackdel :/

2011-03-02 @ 18:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0