11-01-23

Jag har haft en riktigt bra helg men för lite sömn. I fredags började kvällen hos Sofia med några glas vin, kvällen fortsatte sen hos Nicke med ett antal vin till så jag tror att ni förstår slutsatsen. Det blev i det stora hela lite för mycket alkohol men jag hade fruktansvärt kul. Lördag morgonen spenderades med kask och Nicke på pizza huset så dagen kunde väl inte starta bättre.

Efter otroligt lite sömn var det svårt att hålla ögonen uppe, men efter några timmars sömn under dagen var det bara att bita ihop och fixa iordning sig för kvällens födelsedags firande för Klara. Vi begav oss mot Vasa viktoria där vi skulle ha en middag med massa trevliga damer en jätte bra början på kvällen. Sen fortsatte kvällen på Berså men inte för mig. Jag och Erica åkte istället hem och jag somnade skönt bredvid Robin efter en jätte trevlig kväll. I det stora hela har min helg vart väldigt bra och det behövde jag. tack till alla som deltagit denna helg, puss på er.

Bilder kommer komma när Klara lagt upp dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0