10-09-30


Nu är jag hemma & tar det lugnt under min långa och väldigt onödiga håltimma. Slutar som sagt första lektionen vid halv tolv och sen har jag inte lektion förens tjugo i fyra & slutar vid fem, VÄLDIGT JOBBIGT. Men under dessa timmar kan man faktiskt göra lite nytta, som att göra läxor m.m. Så det är precis vad jag ska göra nu.

Sa ju att jag skulle ta lite bilder under design lektionen & detta är mina smycken som jag hunnit med hittills.
Den första hann jag göra under första lektionen, den är bara gjord av stål tråd som jag trixat med lite & idag limmade jag på några silver grejer. Den är inte helt färdig än men det börjar ta sig.

Den andra hann jag göra under dagens lektion. Har trätt på massa små svarta pärlor på smal stål tråd, hittade två kors hängen hemma som jag också trätt på. I slutet av varje kant på armbandet så knöt jag fast två läder band som är tänkt att man ska knyta för att hålla ihop armbandet. Och eftersom det är stål tråd i så kan man fixera det lite som man vill.
Jag tror att det kan bli ett bra slut resultat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0