10-09-30

Förra årets skolfoto & imorgon är det dags för mitt sista någonsin. När man tänker på det på det sättet så känns det rätt sjukt faktiskt, varje år sen man gick på dagis har man tagit skolfoton och det är en jävla massa år. Nu går jag mitt (sista) år på gymnasiet & snart är allt över, no more school om jag nu inte läser vidare.

Jag kan säga att mina skol år har verkligen bestått av blod, svett och tårar och det ska bli så fruktansvärt skönt när allt är över. Men gemenskapen, det är något jag verkligen kommer att sakna. Så nu är det några månader kvar & dom månaderna ska jag  ta vara på. Det är faktiskt sista året, snart studenten och då jävlar ska vi fira.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0