10-09-13


Igår hade jag & Robin ett halv år så ikväll ska vi ut och äta.
Vi hann inte göra något speciellt igår eftersom jag var på ullared & kom hem rätt sent.

Jag är inte för "gull gull" i förhållanden alls och speciellt inte genom datan (facebook). Jag behöver inte skriva på facebook varje gång det gått ytterligare en månad, jag behöver inte skriva romaner i min pojkväns logg om hur mycket jag bryr mig om honom, jag behöver inte säga att jag älskar honom varje dag för det vet han ändå.  

Kärlek och förhållande för mig är då man vet vart man har varann, tillit och speciella stunder som man minns för livet. När man inte ständigt & hela tiden behöver bekräfta sin "kärlek" för andra och sig själv för hur märkvärdigt blir det tillslut? Men alla är vi olika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0