10-09-02


Dålig update idag känner jag om man nu jämför med gårdagen då jag faktiskt uppdaterade hela 9 gånger, herregud!! Men när man är med pojkvännen så får man se till att vara lite social, otrogen med datan är inge bra.

Imorgon har jag hantverk C från 8:30 - 15:30 , snacka om en lång sminkdag. Nu håller vi på med något som kallas för brud make-up alltså bröllop. Då får vi också träna och testa på en make-up för vårat sago bröllop/sago prinsessa som man sen kan anmäla sig till smink sm för.

Men nu ska jag dricka te och förhoppningsvis hitta något bra program som visas på tvn.



Två bilder från en smink tävling i Stockholm som jag ställde upp på som modell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0