10-10-13

Kort dag i skolan idag och tro mig, jag behövde det verkligen. Nu väntar en powernap, åhh dessa powernaps dom är väl allt underbara. Sen ska jag bege mig till stan för att gå ut och äta med Joline och Amelie. Först hade vi planerat en fika men vi kände att vi slår på lite större. Ska bli otroligt trevligt och kameran ska med.

Igår var jag på restaurang med Robin, vi hade faktiskt 7 månader igår. Alla andra gånger har jag bestämt restaurang så nu fick han bestämma & då blev det en restaurang som heter Texas. Den ligger på södra vägen vid avenyn. Jag skulle säga att det är en restaurang för killar för dom har verkligen fångat texas atmosfären, lite cowboy aktigt. Men dom har riktigt god mat och det är ett mysigt litet ställe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0