10-12-07

Jag har sen tidigare och nu idag fått några kommentarer kring hur jag får till mina ögonfransar & helt ärligt så vet jag inte riktigt själv. Dom & jag har mina dagar så att säga. Men jag använder iaf Maybeline define-a-lash som jag använt ett bra tag nu och trivs jätte bra med. Den delar ögonfransarna bra & ger en mörk svart färg som sitter i.

Annars börjar jag alltid med en ögonfransböjjare som gör dom något längre och sen använder jag mascaran. Jag har också haft tur med att fått min mammas ögonfransar som är väldigt långa och fina. 

Kommentarer
Postat av: S

Kan du inte göra ett inlägg om vilka sminkprodukter du använder dig av? Jättefin blogg.

2010-12-07 @ 23:02:33
Postat av: Angelica Schärlin

Svar till S :

Hoppas du gillade inlägget.

2010-12-09 @ 16:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0