11-01-01

1 januari, första dagen på det nya året. Kände mig först sugen på att göra ett kollage men nu i efterhand fann jag inte orken. Hittade istället denna lista som jag tänkte fylla i för att sumera lite av mitt 2010.


Har året varit bra?
Året har varit en extrem bladning av alla möjliga sorters upplevelser, nya känslor och händelser. Det är faktiskt inte mycket jag ångrar för jag har lärt mig så sjukt mycket om mig själv. Jag har växt som person och människa och jag har aldrig mått så bra som jag gör idag. Så 2010 var absolut ett väldigt bra år för mig.

Höll du några utav dina nyårslöften?
Jag kommer inte ihåg om jag hade några nyårslöften, så antagligen har jag inte hållt dom.

Tror du 2011 kommer bli lika bra?
Eftersom 2010 var ett såpass bra år så hoppas jag att 2011 blir ännu bättre, det hade vart underbart men det blir svårslaget.
 
Har du förlorat någon kompis detta året?
Ja tyvärr har jag det.

Vad kommer du sakna från 2010?
Allt som har med skolan att göra, då jag inte insett förens nu att 2011 kommer innebära (STORA) förändringar i mitt liv som jag inte vet om jag är beredd på.

Nämn en positiv sak från 2010?
Jag gjorde mitt bästa beslut någonsin och blev tillsammans med Robin.

Vad spenderade du mest pengar på?
Antagligen kläder.

Finns det någonting du ångrar med 2010? 
Det finns säkert en del jag ångrar men ingenting som jag inte lärt mig av, jag har lärt mig av alla mina misstag.

Nytt under 2010?
Kan inte nämna en grej eller något alls faktiskt, finns mycket nytt som hände mig 2010. Men den största förändringen var ju absolut Robin & att jag skaffat jobb.

Blev du kär i år?

Ja.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
12 mars.

Dog någon som stod dig nära?
Ja.

Vilka länder besökte du? 
Turkiet.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Det gjorde jag säkert men inget som jag kan komma på just nu.
 
Vad var din största framgång 2010?

Att jag lyckats kämpa mig igenom alla motgångar och problem som ständigt tycks komma i min väg.

Största misstaget?
Alldeles för privat för att nämnas.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag blir sällan sjuk eller skadar mig allvarligt så det är ingenting som jag kommer ihåg.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har absolut vart gladare och mer positiv kring saker och ting. Klart jag vart ledsen men inte under längre perioder, förutom en gång under skolåret. 

Vad önskar du att du gjort mer?
Mer spontan grejer.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Blandat mig i saker och ting som egentligen inte har med mig att göra, ett av mina problem.

Hur tillbringade du julen?
Med släkt och pojkvänn.

Favoritprogram på tv?
Utan tvekan gossip girl.

Bästa boken du läste i år?
Måste vara twilight böckerna isåfall, dom enda böcker jag läst.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Bjöd hem alla mina närmaste vänner på middag och ett härligt förkrök i sommarvärmen. Sen bar det vidare till stan för min första utgång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0