11-01-31

Två timmar har nog aldrig gått så fort.
Nu fick vi slutat lite titidgare från psykologi lektionen men en lektion har nog aldrig gått så fort under alla dessa tre år på gymnasiet. Psykologi är verkligen något som intresserar mig, tänkande, djupa saker, människors sätt att fungera, det undermedvetna och det omedvetna. Saker som man kan prata och spekulera kring i evigheter. Tyvärr känner jag mig en aning knäpp i huvudet just nu men i det stora hela tror jag att denna kurs kommer vara mycket givande.

Personligen har jag själv behövt gå igenom för mycket saker i för tidig ålder & i ärlighetens namn har jag själv gått till psykolog. På den tiden var jag inte särskilt samarbetsvillig, men nu i efterhand ångrar jag faktiskt det. Men under den korta tid så lärde jag mig en hel del, det är givande att prata med andra. Var aldrig rädd för att öppna dig & prata för det är bara du själv som förlorar på det. Och det är absolut någonting jag måste lära mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0