11-01-28

Köp stopp.
På bara någon vecka har jag köpt på mig en hel del grejer & på bilden nedan är några av alla dessa saker. I det stora hela har det sprungit iväg en hel del tusenlappar som kanske inte känns helt hundra men ibland måste man få unna sig lite grejer men nu räcker det. När jag kollar i min garderob idag så är det bara nytt. Vi tjejer pratar ofta om att köpa ny garderob och det har jag faktiskt lyckats med. Jag behöver inte mer grejer nu..

Trots att det känns underbart när man shoppar, känslan när man kommer hem och kollar på alla fina grejer. Så är känslan då man inte köper något och kontot ser helt underbart ut. Den känslan är också helt amazing om något. Så nu sätter jag köp stopp, ingen mer shopping..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0