11-01-14

Ckocklad är den enda shake jag tycker om. Så jag tänkte att jag skulle testa tre olika märken för att se vilken som är godast. Och vinnaren är hunger kontroll den smakar mest chocklad och är otroligt mättande, pågrund av att den smakar så mycket chocklad blir man av med sockersuget så känner man sig sötsugen så kan man lika gärna ta en sådan. På andra plats kommer Allevo, den är också väldigt god men inte lika mättande och den smakar inte lika mycket chocklad. Sist tycker jag att naturdiet shaken kommer, den smakar lite för mycket grädde för min smak, det blir för mycket i längden.

Det är ju helt klart en smaksak från person till person, men såhär tycker jag. Nu kan ni ju själva testa och se vad ni tycker.

Kommentarer
Postat av: milla

hunger controls frukt shakes är ju as goa :)

specielt wild berries eller vad den heter.

2011-01-14 @ 16:31:07
URL: http://millasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0