11-01-09

En söndag som bestått av knäckebröd och bacon till frukost, allevoshake till mellanmål, lite nötter och kycklig till middag. Andra dagen med GI och jag kan ärligt säga att jag har det inte jätte lätt. Hur kan jag ens klaga efter två dagar? Det är ju ett jäkla bra tag till som jag ska hålla på. Känns som att jag kommer tappa insperationen till maten, att käka kött och sallad varje dag blir nog väldigt tråkigt i längden.

kanske blir väldigt mycket snack nu om vad jag käkar och grejer, onödigt nyttig. Men en del kanske tycker att det intresserar och ger tipps. Är nog fler än jag som börjat tänka lite extra på beach 2011. Den kommer dyka upp snabbare än vad man tror. Men nog snackat om mina måltider, nu ska jag lägga mig & kolla på film med Robin. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0