11-02-16



Ibland orkar inte ens den starkaste vara stark.
Med gråten i halsgropen och skakande händer av vrede försöker jag komma på hur så mycket negativ energi kan dyka upp från ingenstanns. Hur en sån positiv inställning bara kan flyga bort för något så litet som kan komma ivägen. Det är sjukt hur påverkade vi kan bli av människorna i vår omgivning, hur stor påverkan en person kan ha. Att vi låter oss vara så känslosamma, att vi låter oss beröras och bry oss av ibland så obetydliga ting.

Det är mycket jag inte förstår, det är mycket jag försöker förstå. Men man kanske inte måste veta allt? Det är svårt för mig att acceptera det, att inte ha kontroll, att inte veta och förstå. Men just nu har jag börjat inse, att det är ingen ide att ens försöka förstå sig på vissa saker, för det är då den positiva inställningen bara kan flyga bort & det är det inte värt. Gräv dig inte djupare än vad du behöver, saker och ting kommer falla på plats tillslut. Det gör det alltid.

Kommentarer
Postat av: JULIA POLTAN

åh lilla gummsan! saknar dig så dant vännen <3 .

2011-02-16 @ 22:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0