11-02-13



Två balklänningar som jag tycker är väldigt vackra.
Den vita hade dock kunnat skippa alla blommor så hade den påmint lite om den jag köptmen den "aprikos" liknande är ju helt amazing. Jag köpte faktiskt min balklänning för 3 månader sen och nu i månaden ska jag få hem den. Då ska den bara sys upp om den nu inte sitter som smäcken. Köpte även min student klänning idag så nu håller jag tummarna på att jag slipper ha samma som någon i klassen.

Att komma undan med att ingen i göteborg har samma balklänning eller iaf likadan utsprings klänning är nog omöjligt. Men jag hoppas ju på att jag slipper ha samma som någon i klassen vilket faktiskt vore väldigt tråkigt. Student klänningen blev iaf vit med ett axelband, tajt över bysten och fallande nertill, blir nog toppen. Köp nu inte samma ps3 flickor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0