11-02-08



Utan mål kommer vi ingenstans.
Vi kanske inte kommer hela vägen, men bättre att försöka än att inte försöka alls. Jag har som mål att försöka skaffa mig en vältränad kropp till sommarn. Jag har under rätt lång tid tränat men det är väl sen ungefär 2 månader tillbaka som jag verkligen lagt ner hjärta och själ i det. Tänkt på vad jag äter, trappat ner otroligt mycket på alla sötsaker och framförallt tränat. Nu från februari månad och hela maj så har jag 4 månader på mig och in på juni innan det är dags att besöka beachen och i mina ögon är detta mål inte alls omöjligt.

Jag försöker träna 4 gånger i veckan med varierande övningar för hela kroppen samt kondition som är bland det viktigaste. Jag har verkligen börjat trivas med att träna, jag mår bra av det och min kropp mår bra av det och det är väl det som är det viktigaste? Man kan faktiskt klara ALLT bara man vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0