11-02-02



Godmorgon.
Ännu en fullspäckad dag som kommer göras sällskap av saknade vänner. Ska först till skolan för att prata om min praktik, sen ska jag till stan för att köpa presenter och sen ska jag möta upp mamma för att köpa mer material till mitt skol projekt som ska vara inlämnat om mindre än en månad.

Men först ska jag käka frukost. Trots att jag inte kör Gi längre så försöker jag fortfarande tänka på vad jag äter. Min pappa säger alltid att frukosten är viktigaste målet, tyvär är frukost inte min starka sida. Men jag dricker c-vitamin varje morgon, försöker utesluta vitt bröd och väljer istället något som innehåller mindre kolhydrater, som knäckebröd max tre skivor hårdost och tomat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0