10-09-23


Jag lägger huvudet mot hans varma kropp, hans varma bröst rättare sagt. Tystanden i rummet är inte pinsam som den en gång i tiden var, den är harmonisk och lugnande precis som han. Värmen från hans kropp värmer snabbt min egna som så alltid är lika kall, något han gärna påpekar speciellt mina kalla tår som han jämför med isbitar. Han håller om mig hårt och jag tar en lättande suck. En trygghet sprider sig genom hela mig, känslan är obeskrivlig.

Hans läppar snuddar lätt vid min panna, en rysning sträcker sig från min nacke ut till mina armar. Denna otroliga känsla. Jag tittar upp på honom och mina ögon möts av hans. Dessa djupa mörka ögon, dom får mig att sjunka in i trans, det kan vara något utav det vackraste jag sätt. Jag känner hur mitt hjärta börjar slå snabbare, undrar om han hör det? Han ler mot mig med det där himelska leendet och jag kan inte hjälpa med att le tillbaka jag är ju kär.

Han ger mig den där pirrande känslan som är näst intill obeskrivlig. Den där tryggheten som man bara kan känna för en speciell person, det stödet som man behöver genom svåra tider & den hjälpande handen som man alltid vet kommer sträckas ut. Han är den personen som får mig att känna mig levande, älskad och uppskattad. Han får mig att känna kärlek, han har fått mig att bli kär. Han är min kärlek och han är min.



Kommentarer
Postat av: milla

åh, babyface. gulligt skrivet som tusan.



vet att jag är din drömtjej EGENTLIGEN, men asså.. ja okejdå, robin får väll dig då.

2010-09-23 @ 23:57:39
URL: http://millasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0