10-10-07


Jag som trodde att jag var redo för skolan idag, men det var jag tydligen inte. Var uppe som vanligt och fixade iordning mig, åt frukost och sen var det bara kläderna som fattades. Men då sa kroppen bara nej, den ville verkligen inte, inte den minsta del av mig.

Så jag återvände till min bästavän, sängen & där har jag nu spenderat dagen hittills. Jag mår helt enkelt inte bra nu, varför behöver ni inte veta.. Känner att jag börjat skriva alldeles för personligt. Därför funderar jag på att blogga mindre tills jag kommit tillbaka och då menar jag tills (jag) kommit tillbaka. För detta är inte jag..

Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta inte blogga. Då kommer vi andra, som läser din blogg, att må dåligt. Det är inte alltid alla "glada & perfekta" bloggar som är intressanta utan de verkliga. Livet går upp och ner. Att skriva av sig, att läsa om andras svackor är bra medicin.

Efter regn kommer solsken, töntigt sagt men såå sant.

2010-10-07 @ 18:14:43
Postat av: Angelica Schärlin

Svar till Anonym : Tack för kommentaren, det värmde. Kul att man kan hjälpa andra iaf haha. Hoppas allt är med bra dig.

2010-10-07 @ 22:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0