10-11-30

Jag är så EXTREMT sugen på att göra en till tatuering, jag vet mer eller mindre vad jag vill göra och pengar har jag så det räcker. Men det handlar just nu om prioritering. Till lovet ska ju kanske jag och Robin åka utomlands, då behöver jag alla pengar jag kan få ihop, jag vill köpa mig en systemkamera samtidigt som det kliar i fingrarna som vill spendera pengar på kläder.

Att man alltid vill ha allting på en och samma gång, då går det ju inte ihop. Men snart är det ju jul, kanske löser sig ett och annat då. Man kan ju alltid hoppas iaf.

Kommentarer
Postat av: Anonym

NEEEEJ! Det är inte snyggt när man är gammal. De blir gröna och fula. Gör det INTE!

2010-12-01 @ 20:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0