10-11-17

Allt fler börjar nog inse att julen snart är här. Den här månaden har bara sprungit förbi och snart är det redan december och första advent. På ett sätt är det rätt skrämmande hur snabbt tiden går, men jag längtar otroligt mycket så för min del får det gärna gå snabbare. Julen är för mig en av dom mysigaste månaderna på året trots kylan.

Julkänslan verkligen sprider sig över hela Göteborg. Jul på Liseberg öppnar, staden kläs i lampor och julpynt i alla möjliga färger och julpynt säljs redan i affärerna. Göteborg är verkligen otroligt mysigt under julen och jag blir ännu mer tacksam för att jag bor här.

Jag har faktiskt börjat skriva min önskelista och den hänger nu fint ute på kylskåpet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0