10-11-11

Jag är konstigt nog tacksam för dom tuffa tider jag behövt kämpa mig igenom. Då jag varken såg ljus eller mening med mig själv eller min omgivning. Det viktigaste jag lärt mig och bär med mig i min vetskap är att lära sig av sina misstag, med det kommer man långt.

Det finns inte längre någon anledning att se tillbaka på det som varit, alla har vi ett förflutet och det kallas förflutet för att det tillhör ens förflutna och alla har vi ett. Det har gjort oss till den vi är idag, och det är det som gör att vi blickar frammåt, frammåt mot nya möjligheter och framtiden.

Framtiden har så mycket att erbjuda, ta emot den med öppna armar och fortsätt lära dig av nya misstag. För att fela är mänskligt och jag är inte mer än människa. Jag är en människa som lever mitt liv som jag idag är mer tacksam för än någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0