10-11-01

Nu var det ett jäkla bra tag sen som jag uppdaterade här i bloggen men jag har inte riktigt funnit orken eller lusten till att göra det. Lite uppdatering om vad som hänt dom senaste dagarna iaf. Jag har "hoppat av min praktik", har numera ett underbart lov att se fram emot en vecka, jobbet tar över det mesta men snart börjar pengarna rulla in vilket tar över allt det negativa.

I helgen jobbade jag ännu mer men han ändå med en dels festande med krök i fredags och fest hos Emelie i lördags. I söndags fyllde min mormor år och då blev det middag hos henne som Robin följde med på & sen vart det sleep over hos honom för det är smidigast att ta bussen från honom till jobbet vilket betyder att idag har jag inte gjort något annat än att jobba....

Sådär, det var nog allt tror jag. Ska bli bättre på att uppdatera igen, jag lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0