11-01-04

Krogen & utgång, jag har väldigt svårt för att finna suget för det längre. Jag tycker att det är så mycket roligare och trevligare med hemmafest, kröka med dom närmaste vännerna, fixa middag och bara dricka några glas vin. I somras när jag blev 18 så var jag ute en hel del men sen kom en period då jag inte var ute på veckor, det lockade mig inte alls och nu har det bara suttit i. 

Det är klart att vädret påverkar, det är inte kul att stå ute i kö när det är minus grader ute & snöar. Sen upplever jag faktiskt att krogen är lite av en singel grej. Kanske har jag tappat suget sen jag blev tillsammans med Robin, jag har liksom inget att "hämta" på krogen.  Då och då kan det vara riktigt kul men varje vecka och flera dagar på en vecka har jag svårt att förstå.

Imorgon blir det iaf Hard Rock med brudarna, blir förhoppningsvis en awesome kväll.











Tidigare utgångar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0