11-02-01

Nu börjar kampen om långt hår.
Efter att ha klippt av mig två centimeter av slitet hår så är mitt hår friskt och tjockt. Så nu gäller det bara att sköta det till max så växer förhoppningsvis håret som ogräs. Dom saker jag ska göra som rutin nu för mitt hår kommer förhoppningsvis hjälpa håret påvägen.

Inpackning en gång i veckan, ingen plattång på vardagarna, lagom med schampo, använda torr schampo så ofta jag bara kan, massera hårbottnen och använda skyddande produkter, Har jag missat något?


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hårtabletter kan skynda på jävligt bra också kan jag påminna om :) det är absolut inget farligt.

om du har väldig brist på bvitamin så käka b vit. tabletter med, sen bör du klippa topparna ca var 8de vecka, eftersom det slitna annars "kryper uppåt" dvs det blir inget av det, lycka till =)

2011-02-01 @ 14:42:06
Postat av: Angelica Schärlin

Svar til Mathilda: Farligt vet jag att det inte är, men väldigt många säger att det bara är en myt att tabletter kan påverka hur snabbt ditt hår växer.

Ja det ska jag försöka med :D . tack för tippsen.

2011-02-01 @ 15:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0