11-01-24

Tandvärk som in i bomben. Mina två visdomständer hade bestämt sig för att komma ut för ett tag sen och dom har inte precis vart snälla. Först börja den första krångla som satan sen försvann det onda. När jag trodde att allt var över så började det komma en till på höger sida och den krånglar ständigt. Tre gånger nu har jag haft så ont att jag knappt kan öppna munnen och precis så är det idag. Det säger bara stopp totalt att jag knappt får in en vindruva mellan läpparna.

Ska man dra ut dom jävlarna så att dom slipper krångla? För jag vill gärna kunna äta mat asså och inte i flytande form.

Kommentarer
Postat av: anna

skulle vore roligt om du la upp vilka smink produkter du använder och hårprodukter. jätte bra blogg också föresten :)

2011-01-24 @ 16:05:20
Postat av: Angelica Schärlin

Svar till Anna: Jag har lagt upp ett sånt inlägg tidigare om vilka smink produkter jag använder, dock inte hårprodukter. Men jag kan nog göra det igen.

2011-01-24 @ 20:02:55
Postat av: Anonym

Undrar vad för läppstift o färg du använder.Usch inte kul med visdomständer, har dragit ut 2st redan.

2011-01-26 @ 16:14:43
Postat av: Angelica Schärlin

Svar till anonym? : Jag använder faktiskt inget läppstift utan jag använder bara en läpp penna som jag ramar in läpparna med.

2011-01-27 @ 20:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0