11-01-15

Hade en mycket trevlig kväll med alla flickor igår. Det bjöds på pajer som jag tyvärr inte fick ta del av. Det pratades minnen & om dom minnen vi kommer skapa den 11 juni då vi åker till Alanya, åh vad pepp jag blev på att åka nu efter allt prat om det igår. Nu blev vi ytterligare två stycken på resan också så det blir bara ännu roligare.

Senare frammåt kvällen kom några av killarna på besök för att gratta och hälsa innan dom skulle vidare till trädgårn, vi drog vidre till en lokalfest väldigt spontant där jag inte kände mig hemma alls så där blev vi inte länge & jag kom hem runt halv ett vilket kändes väldigt skönt.






Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åh Linus är ju bara för GO! snyggare mään får man ju leta efter;) OCH DU angelica är såååå fin!

jätte bra blogg också:)

2011-01-15 @ 17:13:26
Postat av: Martina Holzt karlsson

Du hade ett så jätte snyggt halsband på dig i fredags Angelica, vart har du köpt det??? :) :)

2011-01-17 @ 11:25:57
Postat av: Angelica Schärlin

Svar till Martina : jag fick det av Robins mamma i julklapp så jag är inte helt säker. Men jag tror att det är från Glitter.

2011-01-17 @ 11:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0