11-01-13

Tredje träningen denna veckan och min kropp är helt slut. Jag tror egentligen inte att GI är min rätta diet. Målet med detta var ju inte att gå ner i vikt utan att komma in i en mer hälsosam vana, komma ur godis suget och alla andra onyttigheter & det har jag deffinitivt klarat. Dock har jag börjat känna av att min kropp tar lite väl mycket stryk av GI maten, den nästan skriker efter kolhydrater. Så två veckor kommer jag inte fullfölja men tills veckan slut har jag nu som mål.

På en vecka kommer jag inte förvänta mig några jätte förändringar på min kropp men jag kommer helt klart äta mer hälsosamt i fortsättningen. Så länge man inte dricker massa saft & läsk hela tiden, eller äter massa godis, chips, glass, bullar m.m så kan du gå ner i vikt med träning också. Du behöver inte gå på en diet för att få en mer fitt kropp eller gå ner i vikt utan det handlar bara om att äta mer nyttigt och hälsosamt och att gymma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0