11-01-11

Hemma från första dagen i skolan som bestod av två lektioner, ni kanske förstår att det inte gör mig sådär jätte mycket att komma tillbaka till skolan eftersom alla dagar mer eller mindre är så korta. Nu ska jag försöka hålla mig vaken och plugga färdigt till imorgon men helst hade jag velat sova. Kämpar emot mina ögon som stupp i minuten håller på att stängas.

Ikväll ska jag testa på Zomba för första gången med mamma, det ska bli riktigt kul faktiskt. Både att få testa på det själv och även att få se min mamma dansa haha. Tycker jag att det är kul så ska jag faktiskt försöka göra det varje tisdag. Kan vara kul att variera med lite pass istället för att bara köra styrketräning hela tiden.

Finns det någon som testat på detta innan? vad tyckte ni?


Kommentarer
Postat av: Hanna

zumba är jättekul! :) vart tränar du någonstans? :)

2011-01-11 @ 13:37:05
Postat av: Angelica schärlin

Svar till Hanna : Jag gymmar på life i storås.

2011-01-11 @ 15:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0