11-02-27










Bilderna är från lördagen hos Jennie och är även snodda från henne.

Förlåt för sämst uppdatering men jag har inte haft tid alls för att ens sitta vid datorn. Har haft fullt upp hela fredagen, lördag och söndag. kort sagt så har jag haft en hel grym helg, helt klart. I fredags firade vi Sofia med förkrök hos henne och sen utgång, jag och Robin följde dock inte med ut utan drog istället hem till honom. Upp tidigt för att jobba på lördag och när jag slutat fick jag stressa hem för att fixa mig inför Jennies firande med tjejerna i klassen.

Det bjöds på middag, roliga lekar, massa skratt och sen utgång som jag faktiskt beslutade mig för att följa med på, det har jag Emma att tacka för. Dock var Soho inte det bästa stället jag varit på men det var en jätte bra kväll. Idag har jag jobbat på life och passat söta barn och nu väntar jag på Robin. Hoppas ni haft en lika bra helg som jag haft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0