11-02-22



Det är väl första gången jag velat ha regn, men nu får gärna snön försvinna.
Hemma från en kall menn kort dag i skolan. Va hemma vid halv två och har sen dess skickat runt massa cv. Hoppas på att jag får något positivt svar iaf. Annars kommer resten av dagen bestå av plugg tills ikväll då jag ska gymma såklart. Tisdag idag vilket innebär zumba, ska åka upp en timma eller halvtimma tidigare för att köra lite mer mage och ben.

Hinner antagligen inte gymma imorgon och då får jag ju köra ett dubbelpass idag. Imorgon ska jag till farmor för att göra färdigt mitt projekt. Veckan verkligen springer iväg, men det gör mig inget för jag vill mer än gärna ha helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0