11-02-21

Ny vecka vilket innebär massa träning.
Åh vad jag saknat det också. När fredagen är kommen vet jag att jag inte kommer få träna förens måndag igen och nu äntligen är det måndag. Ska som vanligt köra core och  step idag vilket jag tycker är grym träning. Enda gången jag verkligen får träningsvärk i rygg och mage & tränmningsvärk är allt bra underbart ibland. Till helgen blir det antagligen ingen alkohol heller så då kanske det blir lite träning till helgen också bland annat core på lördag morgon och zumba på söndag.

Har faktiskt börjat få en ångest känsla då jag druckit alkohol. Att jag medveten häller i mig mängder med kallorier som jag sen kämpar för att träna bort. Lite dubbelmoral på ett sätt faktiskt men jag dricker verkligen inte lika mycket längre som jag gjorde innan. Och det har jag faktiskt mycket att tacka träningen för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0